wtorek, 16 kwietnia 2013

O mnie

HEj!!!
  Chciałabym wam opowiedzieć trochę o sobie. Mam 13 lat. Mieszkam w małym miasteczku pod Lublinem w Kraśniku. Chodzę do 6 klasy i w tym roku są zapisy do gimnazjum. Interesuje się narciarstwem. Chyba już jeżdżę z pięć lat. To moja pasja i rodzinna. Moja mama jeździ i tata i brat i Natalia i jej brat i ciocia i wujek i ich syn Simsiam uczy się jeździć (Szymon ma 3 lata). To nasze rodzinne hobby. Latem to lubię sobie pomurkować w basenie u siostry. Mam u mnie na działce taki fajny drewniany domek spędzamy w nim czałkiem sporo czasu. Jest łóżko i stół i telewisor i tarasik. Mój tata już raz w nim spał. Uwielbiam zakupyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Słowo zkupy zasługuje na tyle wykrzykników. No i chyba tyle jak macie pytania to mój linka na aska
TUUUU.

                                                                     Alice

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz