wtorek, 16 kwietnia 2013

New

Hej!!!
 Wczoraj poszłam po szkole z Moniką i Kingą(Kinga nie jest z mojej klasy) do Rossmana. Chciałam sobie kupić pare kosmetyków, ale zabrałam za mało kasy i kupiłam dwie rzeczy w Rossmanie oto one

 
 
 
Pierwsze zdjęcie to tusz do rzęs z firmy Lovely. Drugie zdjęcie to czarna kredka do oczu z gąbeczką.
Później poszłyśmy do takiego małego sklepu, no ale nic mi się tam za bardzo nie podobało. Następnie poszłyśmy do innego sklepu a tam kupiłam sobie fajne cienie do powiek tu niżej fotka
 


 
 
Miałam dylemat czy brać te czy zielone. Lubie tyle kolorów 0.o
Monia z Kingą mi doradziły żeby wsiąść te więc ja wzięłam. No i dobrze że mam te bo tamte w sumie nie były takie ładne. Poza tym ładniej mi w turkusie i tych innych kolorach.
Poszłyśmy później na plac zabaw, usiadłyśmy na ławkę bo jakieś dzieci zajęły nam kręciołka :\
No ale z moim szczęściem zaraz zadzwoniła moja mama i powiedziała że już jedziemy. Chciałam zostać ale nie miał by mnie kto zwieść do domu. Gdyby mieszkałabym bliżej to nikt mnie by nie musiał mnie zawozić. Więc musiałam pojechać ;(
 
                                                                            Alice 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz